tr

sâmbătă, 30 aprilie 2011

Intro

Curiosule, vad că ai ajuns până aici.
Simte-te liber să continui, căci pentru tine scriu acum. Acum te întrebi cum adică?
Adică, vreau să-ţi zic bine ai venit!
Uite care-i faza, nu mă pricep la chestii din astea, aşa că trec la subiect.
Ei bine, aşa cum unii sunt dependenţi de ţigări, medicamente sau droguri, eu nu percep lumea fără muzică şi nu-mi văd viaţa fără căşti şi melodiile mele preferate. Şi, îmi place să critic (din păcate, uneori într-un stil sadic - wierd, i know but...) aşa că m-am gândit să combin aceste două chestii şi să creez acest blog cu opinii, observaţii, articole, muzică & stuff.
   Suntem doi moderatori la taste, speram sa nu va dezamagim. :P
                                                                    And that's the way it started. :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu