tr

duminică, 19 iunie 2011

Katatonia

Katatonia este o formaţie suedeză de...într-un cuvânt metal. Black, doom, death, gothic şi alternative metal. Cu originea în Stockholm mai este cunoscută sub numele: Decomposed, Entity sau Melancholium.
Cu cinci membrii la activ, a fost înfiinţată în 1991 (cu o mică pauză în '95) de alţi patru, iar în trecere au mai fost încă patru.
Am descoperit Katatonia "offline", când făceam inventarul afişelor din staţia de autobuz. Mi-a sărit în ochi O-ul acela cu design super elaborat de la Opeth, iar dedesubt  scris simplu: KATATONIA. Şi da, concertul s-a anulat/amânat.  Pe principiul că de cele mai multe ori biscuiţii cu ambalaj pompos au un gust sec, iar la cei buni s-a pus accent pe conţinut şi nu pe ambalaj, mă rog, cam ciudată comparaţia, dar prima oară am căutat şi ascultat Katatonia,  July.
Mi se pare un metal mai melodios aşa. Mai fără lătrat. Hopa scuze, se zice scream. Whateverrr. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu