tr

luni, 27 iunie 2011

Tears from the moon


Melodia asta mi se pare foarte 'catchy', de cand am auzit-o prima oara intr-o reclama mai veche de la Dorna, desi vad ca acum iar e un spot cu melodia asta, mi-a placut si am cautat-o cu Gogu, prietenul nostru, al tuturor, pana am gasit-o.
Conjure One este un proiect muzical infiintat prin 1997 de Rhys Fulber, pe atunci proaspat ''dezertor'' al trupei Front Line Assembly si Delerium.  Albumul de debut a aparut prin 2002, cu numele...Conjure One!
O parte din cantece au fost "featurings" cu alti artisti pentru partea de voce, Tears from the moon fiind feat. Sinead O'Connor.
In 2005 Fulber s-a intors la cele doua trupe mentionate mai sus, si tot in acest an a mai aparut un album, Extraordinary Ways, cel de-al treilea fiind publicat in 2010, Exilarch.
Ce canta ei:

P.S. un post cam sec, stiu, dar n-am vrut sa las doar melodia de capul ei iar dispozitia mea e la pamant..sau..doar oboseala. o sa-mi iau revansa, pinky promise!

2 comentarii:

Blitzbrieg Bøp spunea...

Foarte tare melodia:::...
Mi se pare ca seamana cu Evanescence - Bring me back to life
Si e la o reclama, Dorna :)))
Mi se pare ca are (foaaaaarteee putin) influente de ma Mindless Self Indulgence, parerea mea :))

Cnjlawzz spunea...

da chiar, asa putin :D oricum amandoua sunt geniale:D
pe Mindless nu prea-i stiu :-?

Trimiteți un comentariu